Elysium
Adresgegevens
Elysium
Sauna
Afstanden
- Brussel 151 Km / 02:03
- Utrecht 55 Km / 00:45
Reviews van bezoekers over Elysium
Wij zijn ook benieuwd naar jouw ervaringen met Elysium. Laat het ons weten!
Reinier & Nicole Ott | 03-07-2024
Prince | 24-04-2024
Ontzettend slechte service!!!!
Xox | 29-02-2024
Deze week echter in plaats van een warm bad met een koude douche naar buiten gestuurd. Ik doe nooit aan reviews, maar deze keer vond ik dat ik het echt moest doen.
Wij stonden om 19:45 beiden na een drukke werkdag bij de balie en moesten even wachten tot we werden geholpen. We hadden bij het boeken 'verwachte bezoektijd' aangegeven vanaf 19:30. Prima om aan te geven wanneer je denkt te komen om de verwachte drukte te managen. Wat we NIET wisten en wat ook niet duidelijk wordt vermeld tijdens het boeken is dat je na 19:30 niet meer naar binnen kan.
De dame aan de balie was weliswaar beleefd, maar toonde 0 compassie en kon niet uitleggen waarom we nou eigenlijk niet naar binnen mochten en kwam niet verder dan dat dit 'beleid' was. Ook een bericht naar de klantenservice leverde een weinig logisch antwoord op. Deze kwam ook met redenen als 'beleid' en dat men niet aan uurtarieven doet en daarom uitgaan van een minimale bezoektijd van 3 uur. Met die hoofdreden mag je blijkbaar niet na 19:30 naar binnen. Ik vraag me af of je dan ook niet voor 22:30 weg mag als je om 19:30 binnen bent? De echte reden achter dit beleid laat zich raden.
Als laatste is deze organisatie ook telefonisch niet bereikbaar. Dat is blijkbaar ook een 'beleid' om weinig klantvriendelijk te zijn.
Men is zich blijkbaar niet bewust hoe onvriendelijk het overkomt om je te weigeren als je rond de "verwachte" aankomsttijd komt en nergens tijdens het boeken echt duidelijk maakt dat 19:30 uiterste check-in is.
Helaas waarschijnlijk tot nooit meer ziens!
mark | 19-02-2024
Als je een heerlijk dagje écht ontspannen wilt, is dit niet de sauna om dat te doen. Immense rijen bij binnenkomst, ondanks de tijdslots die je vooraf moet kiezen. Er is blijkbaar ook geen grens op gast-aantallen in het algemeen. Vervolgens, als je wat wilt eten, staan er wederom immens lange rijen. Het tweede restaurant wat hard nodig is, is blijvend gesloten… Nergens is er een plek om rustig relaxt even te gaan zitten, bv met een tijdschrift, het zijn rechte stoelen en tafels, waar je dus in de rij voor moet wachten. Om ook iets positiefs te noemen: de bediening in het restaurant is allervriendelijkst en de salade geitenkaas was erg lekker. Verwacht overigens geen wijnkaart: het is rood, wit of rosé ???? En oh, om 16u waren de nachos voor bij de borrel al op. Om 16u! De meest favoriete snack, terwijl je tot laat in de avond open bent. Is dit om de duurdere snacks extra te verkopen, of gewoon slecht management van het inkoopbeleid?
Is deze sauna goedkoper? Absoluut. En dat is dus aan werkelijk alles heel goed te merken. De opgieting is frequent (positief), de lange rijen (ook hier) zijn minder fijn, en de wijze waarop we als kleuters vermanend werden toegesproken (we hadden nog 10 minuten in de rij waarin ik even onze waterflesjes ging vullen en mijn vriend bleef wachten: hij is daarvoor bestraffend toegesproken, met de tekst dat dit echt niet mocht en dat ze het ‘voor deze keer door de vingers zou zien’, wij zijn gasten, 50+ers, kom op zeg!) was niet bepaald van het niveau fijne klantgerichtheid, zo voel je je geen gewaardeerde gast.
Ik ben in het verleden in Bleiswijk graag naar de sauna gegaan, de fabriek die het nu geworden is, kan mij niet meer bekoren. Ik betaal liever wat meer en voel me dan graag echt verwend.
Toen ik de kortingscoupons kreeg bij vertrek, waarop zelfs de immens lage prijs van €17,50 voor een dagentree stond, begreep ik waarom het zo slecht geworden is. Voor die prijs kan je in deze tijd ook geen wellness bieden.
Dus wil je wellness? Niet gaan. Wil je alleen sauna, neem je (zoals we zagen) je eigen thermoskannetje en broodjes mee, en zal het je verder een worst zijn, of wil je (zoals ik hier nu lees en wij ook meenden te zien) lekker sex in een sauna ????, tja, amper personeel te zien in het complex.. , dan kan je hier prima terecht voor een lage prijs. Maar wellness is het NIET.
PS: het is glad op vele plekken, ben 3x uitgegleden, waarschuwingsborden staan er hier en daar wel, maar die voorkomen het uitglijden alsnog niet. Maak schoon, haal algen weg!
Sowieso is het niet prettig schoon in deze sauna. Voor de aantallen mensen te weinig toiletten, ook deze kunnen vaker schoongemaakt worden. En over toiletten gesproken: haal de bordjes ‘dames’ en ‘heren’ daar maar weg. We lopen de hele dag in ons blootje door elkaar heen, nu staan vrouwen te wachten terwijl twee mannentoiletten (die er exact hetzelfde uitzien ????) vrij zijn. Niet van deze tijd!
Caroline | 30-12-2023
Wij hebben een prima en heerlijke dag gehad. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Het was druk, maar dat verdeelde zich prima over het complex. Bij het inchecken moesten we inderdaad even wachten, maar iedereen werd netjes en correct geholpen
Alle baden en sauna's waren schoon en goed op temperatuur.
Horeca was meer dan prima. Niet hoeven wachten (en het was een drukke dag), vriendelijk personeel en goede kwaliteit van eten.
Elysium is een grote sauna, heeft leuke aanbiedingen en daardoor is het wellicht wat drukker. Maar goed, als je dat niet wil, moet je naar een andere (dure) sauna gaan.
Wil je een leuke fijne en enigszins betaalbare dag dan is Elysium wat ons betreft gewoon nog steeds een aanrader!
Miranda | 11-11-2023
Marjot | 29-07-2023
Waardeloze ervaring!!!! Temperaturen in alle sauna’s staan laag! Als je niet een half uur op de hoogste plek in de sauna kon zitten ging je echt geen zweetdruppeltje laten!
Bij de afrekening even vermeld dat bij alle sauna’s de temperatuur lager stonden dan aangegeven op de bordjes buiten de sauna,maar kreeg alleen de dooddoener dat je de temperatuurmeters met een korreltje zout moest nemen ! Maar wel een energietoeslag op de rekening durven zetten!! Voor mijn dochter en mij de laatste keer geweest in Bleiswijk!!
Marianne Enthoven | 02-12-2022
Linda Velders | 18-11-2022
Anneke den Dulk | 21-08-2022
Het is een zeer groot complex met absolute potentie, maar op dit moment scoort het echt een zware onvoldoende.
En zoals alle IWR sauna's: op de borden geen fijn welkom geheten, maar voornamelijk wordt alles getoond wat niet mag en daarnaast wat er allemaal bij te boeken is tijdens het bezoek. Enige vorm van gastvrijheid ontbreekt.
Overigens was het eten, behalve duur, wel erg goed!
Reijn | 01-08-2022
Meer recensies van Reijn (4)Helen | 11-07-2022
Bijna alle koelbaden zijn weg. (onderhoud????) voor ongeveer 500 gasten 3:00 M X1,5 meter. Lekker fris?
Gevaarlijke situatie in de panorama saina. Zitvlak los en zakt er iemand doorheen! achterstallig.
In de daarbij aanwezige warme 3 douches werk er maar 1
Infrarood lampen zijn er genoeg maar helaas werkt hier een groot deel ook niet van!
In de veel te kleine rustruimte mag je gratis van de sigarettenrook personeel genieten!
Andre van Veen | 07-06-2022
We kregen iets anders wat we niet wilden
Te druk
Geen plek in de sauna's dus alsmaar rondlopen en zoeken
Koffie lauw en taart niet vers
Pepernoten oud
Sauna niet heet genoeg
Op klachten wordt niet gereageerd
T de Wit | 06-12-2021
Meer recensies van T de Wit (2)Henk den Ouden | 17-10-2021
Meer recensies van Henk den Ouden (16)Daarnaast hadden we een ritueel geboekt die nieuw was. De prijs konden we daardoor niet zien op de geprinte afbeeldingen bij de balie, omdat er nog geen reclame van ophing. De vrouw die de reservering maakte had aangegeven dat het 10 euro (afgerond) koste. Dit kwam overeen met de andere rituelen. Maar bij het afrekenen moesten we ineens 15 euro betalen.
Ik heb een klacht geschreven aan Elysium en heb teruggave gevraagd van het geld van het eten dat wij niet genuttigd hebben. Ook aangegeven dat ik de gerekende kosten van het ritueel niet netjes vond, gezien ons een andere prijs was aangegeven. Hierop heb ik een heel onvriendelijke mail ontvangen met een duidelijke boodschap: van ons als Elysium hoef je niets terug te verwachten. Nu na een paar maanden ben ik er nog van ontdaan. Zeker gezien wij een totaal andere ervaring ervoeren van het hotel the Golden Tulip die gekoppeld was aan ons arrangement. Dit hotel kreeg van ons een 10 qua vriendelijkheid en services. Elysium was hierna echt een koude douche!
Kim | 22-08-2021
Bij de balie de situatie uitgelegd, ondanks dat wij niks hadden gebruikt en 5 min binnen waren geweest kregen wij geen geld terug voor zowel lunch buffet als entree.
Nooit meer.
Stefanie | 31-01-2020
Het was echt een abominatie; standaard in de rij voor het damestoilet, een indian headmassage die echt nergens op leek en een gesloten restaurant wegens gebrek aan personeel.
Met als resultaat dat wij gevraagd werden ons diner buiten aan tafel te nuttigen. Denk je in: 29 januari, 19.30, 7 graden. Ze kwamen het diner wel brengen, dat dan weer wel (what were they thinking).
Bij vertrek werd ons gevraagd of we genoten hadden, we hebben eerlijk gezegd wat we ervan vonden.
De reactie was; jammer. Fijne avond in elk geval.
MSB | 29-01-2020
Wat niet op de site staat dat het restaurant gesloten is dat hoorde wij bij aankomst.
Als we wilden eten moesten wij gelijk reserveren , dus dat hebben we gedaan.
Wij hebben een uur op ons eten moeten wachten , naast ons twee dames meer dan een uur.
De salade was afgeraffeld bord met sla wat carpartio er overheen en 3 cherry tomaatjes gewoon weg schandalig, dat voor €15,90 Zo ook de koffie bleef een half uur weg op het nog wel geopende kleine terras buiten , ook daar regende het klachten.
Bij de receptie gemeld , er werd lauw gereageerd met het restaurant wordt verbouwd en we hebben nieuw personeel ,daar hebben wij geen boodschap aan.
Dit is je klanten beduvelen, geen manager die zich liet zien
daarbij vloeren vies met zand, nee niet weer
jannie v Gils | 15-06-2019
G. Van Dam | 27-04-2019
Dit was ons laatste bezoek aan Elysium.
We zoeken de volgende keer wel een ander sauna centrum.
J v.d. Krogt | 07-02-2019
Het was vandaag erg druk en er werd erg overdreven gegluurd waardoor wij ons niet prettig voelden(er stond er zelfs 1 id douche met zichzelf tespelen).
Je word verplicht om in een restaurant wat te eten, jammer van de belachelijke prijzen!
Restaurant Max is al maanden dicht en gaat ook niet meer open.
Zoals het er nu aan toegaat is het zeker geen aanrader!
Esmee | 27-11-2018
Liza | 04-06-2018
Vroeger ging ik hier graag naar toe.
Wij gaan inmiddels naar Sauna Soesterberg en naar Sauna Binnenmaas. Allebei veel beter.
Julia | 01-03-2018
Om half 7 scheen de zon, het was 20 graden, maar het was verboden om buiten op het terras te eten !
De reden hiervoor was, dat de terrassen een hele dag gesloten waren, vanwege het onstuimige weer ???
Klagen bij de floormanager horeca had geen zin, werd doorverwezen naar de receptie, omdat dit besluit door hogerhand ? was genomen
Hogerhand was ene , zeer onvriendelijke, jongeman ,genaamd Bob !!
Bob had duidelijk nog nooit van enige flexibiliteit gehoord !!
Ter afsluiting viel tot 2x toe de stroom uit buiten, terwijl we in het zoutwaterbad lagen !!
Eruit gaan was geen optie, omdat het levensgevaarlijk is in het pikdonker !!
Zo te zien aan de vele klachten, wordt deze waarschijnlijk ook afgedaan met excuses blablabla.
Bij voorbaat neem ik daar geen genoegen mee, maar wil een echte, relaxte dag !!
Anita | 02-10-2017