SpaWell
Adresgegevens
SpaWell
Sauna
Afstanden
- Brussel 346 Km / 03:48
- Utrecht 181 Km / 01:59
Faciliteiten
- Binnensauna
- Buitensauna
- Infrarood sauna
- Stoombad
- Kruidensauna
- Zwembad (binnen)
- Zwembad (buiten)
- Voetenbad
- Dompelbad
- Restaurant
- Bar
- Massage
- Zonnebank
- Terras
- Zonneweide
- Whirlpool
- Scrubruimte
Reviews van bezoekers over SpaWell
Wij zijn ook benieuwd naar jouw ervaringen met SpaWell. Laat het ons weten!
afgelopen vrijdagavond werden we geconfronteerd met een zgn. weekendtoeslag (4,95 pp.) toen ik nogal verbaasd daar iets over vroeg werd er totaal niet op gereageerd. Heb het later op de site gecontroleerd maar er staat nergens iets over in de prijslijst . schandalig.
Ook de bediening is war efficiëntie betreft hard achteruit gegaan.
Wij gaan voorlopig niet meer naar Peize en rijden graag een stukje verder.
Roefel | 12-10-2017
Maar nu hebben we ons toch heel erg geergerd over een aantal zaken.
Bij de reservering moeten we €4.95 pp extra betalen omdat het weekend was.
Door de te verwachtten drukte kregen we 1 kluisje voor 2 personen.
Je betaald al extra voor het weekend en dan ook nog alles in 1 kluisje proppen.
Ze willen meer mensen binnenhalen dan dat er kluisjes zijn blijkbaar. Je kan je afvragen of dit niet ten koste gaat van de veiligheid.
Dit had ook zijn weerslag op het restaurant. Hoewel het personeel zijn stinkende best deed om het de gasten naar de zin te maken hebben ze veel gefrustreerde gasten te woord gestaan. Want wij waren niet de enigen .
Er liep slechts 1 persoon rond die bestellingen op kon/mocht nemen, daardoor duurde het heel lang voor je aan de beurt was. Wij kregen sterk de indruk dat dit werd gedaan om de keuken te ontzien omdat ze daar niet genoeg personeel ingezet hadden.
Verder viel het op dat gasten op blote voeten op het saunaplein en in het restaurant liepen. Dit is niet hygiënisch.
In het verleden moest je een badjas aan in het restaurant, maar je mag er nu ook best alleen met een handdoek zitten.
Kortom de verhouding prijs/kwaliteit is ver te zoeken. Wat een armoede!
Dineke Menninga | 01-10-2017
Het eens zo gemoedelijk complex veranderd in een massale en slecht onderhouden keten. Turks stoombad ruikt naar riool, veel deuren zijn stuk/beschadigd, alles kan wel een nieuwe verflaag gebruiken, er is veel achterstallig onderhoud. De lekkere hangbanken zijn verdwenen en prijzen van het restaurant gestegen. Stukje appeltaart voor 4,50!!!!(zonder koffie). Niet zo vreemd dat je gasten stiekem hun meegebracht eten en drinken ziet nuttigen.
Het personeel is erg vriendelijk en zullen wel veel over zich heen krijgen. Tijdens ons bezoek veel ontevreden gasten. Erg jammer van eens zo'n mooi complex ????
Lies | 10-09-2017
Koud eten, slechte sauna, onvriendelijk personeel.
Jammer dat het in verkeerde handen is gekomen.
Visser | 23-07-2017
Slechte bediening weinig personeel en smerig.
Eddy | 20-07-2017
hilde | 16-07-2017
Service? ????
Op naar de Waterlelie! !!
kuiper | 02-07-2017
Nou weinig vernieuwends te vinden
Lang moeten wachten tot we werden geholpen (30 min ) om een broodje en drinken te bestellen
De dame die ons hielp was corpulent ( en dat is echt niet erg) maar als je er dan ook nog overzorgd bijloopt en het taalgebruik ook niet om over naar huis te schrijven is dan vraag ik me af wat ze met zo'n bediening er doen.
Brood was geen wit maar mais en zeer droog toen we hier wat van zeiden weden de schouders opgehaald en mais was wit brood
Bij de receptie de klacht nogmaals aangegeven maar ook hier werd niets meegedaan
Vervolgens een klacht ingediend maar dit word afgedaan met we hebben het intern besproken we hopen ondanks dat we u dag niet kunnen veranderen u nog eens te zien
Nou wij komen nooit weer terug bij zo'n aftands sauna complex
Stel uit Overijssel | 19-05-2017
Verder eten koud. Bubbelbad met raar zitgedeelte waarvan de voegen te hoog zijn. Weinig Aufgussen en veeel te heet. Vele mensen liepen weg. In de tuin hoor je de geluiden van het zwembad naast de deur.
Wij komen hier nooit meer!!
Sander | 11-05-2017
Monique | 29-04-2017
Ga zo door tot de volgende keer
Hans bakker | 23-04-2017
Wij waren om op vrijdag 14 april 10.00 uur in de sauna. Turks stoombad was koud (stond uit of was misschien kapot ). Kelo-opgietsauna moest om 10.15 nog op temperatuur komen, Filmsauna was nog niet op terparmatuur, Het strand was koud. Het zwembad voelt kouder aan dan voorheen.
Wij zijn maar 2 uur binnen gebleven en toen van ellende maar naar huis gegaan. We hebben ons beklaag gedaan. De bedrijfsleider had meer interesse in zijn mobiel dan voor onze klacht.
Tot aan de overname kwamen wij gemiddeld 1x per week in deze sauna. Sinds de overname naar SpaWell voelen wij ons niet meer serieus genomen. Op e-mails met vragen wordt niet gereageerd. Wij hadden vragen gesteld over het verlopen van onze jaarkaart en wat de opvolgers hiervan zijn.
Er kan een keertje iets misgaan. In het verleden was er ook weleens een sauna niet warm of functioneerde iets niet goed. Nu was het een optelsom van diverse sauna's die nog op temperatuur moesten komen. Bij een klagende gast krijg je als sauna de kans de klacht serieus te nemen en gast iets aan te bieden. Het enige wat wij kregen te horen was: o jammer en sorry wij zullen er even na kijken. Nu zijn wij als een klagende klant ontevreden naar huis gegaan. Wij zijn voor de heen en terugreis 2 uur onderweg. Misschien zijn wij bij de vorige eigenaar verwend. De vloer in het sauna plein is goed verbeterd. De kwaliteit van de sauna faciliteiten is er niet op vooruitgegaan.
Op de terugreis hebben wij ons de vraag gesteld: waarom klagen? Ze doen er niets mee en je wordt niet serieus genomen. Deze overname is zo geen verbetering.
Waarom vooraf aan de opening geen inspectie en meting of alles werkt en op temperatuur is met de juiste relatieve vochtigheid? Je biedt de mensen een dag ontspanning aan... Wij zijn met ergernis de deur uitgegaan en zeiden tegen elkaar: "Dit nooit weer zo".
Irma en Theo | 20-04-2017
Wij komen zeker terug
diana winter | 12-04-2017
er op aanspreken die op een veel te korte handdoek liggen, voeten en benen op de bank., of met slippers op de bank.De koude douche's plus slangen zijn uitstekend, lekker koud.
Pieter | 11-04-2017
iets minder personeel in de bediening dan voor heen en dat lijkt mij niet verstandig! Verder alles gepimpt !! Fijne Balinese massage gehad en dan die massage waterbedden een aanrader!!
TIP! biedt een take away koffie aan als mensen heerlijk soezerig weer huiswaarts vertrekken!!
Alice_speelman@hotmail.com | 10-04-2017
Koud en niet goed bijgevuld
Klacht geuit dame achter balie deed niks mee
Luisterde nauwelijks
Niet goed!
Jammer
Gerda@dutij.nl | 25-03-2017
Wij hebben genoten en het personeel was erg vriendelijk.
De vloer is inmiddels aangepast (deze was erg glad) en wij hebben alleen maar lof voor Spa Well Peize.
Ga zo door.
Trijnie | 23-03-2017
marijkelutter@gmail.com | 12-03-2017
Jacquelien | 22-02-2017
De sfeer in het restaurant is helemaal om zeep geholpen.
Het was altijd heel gezellig zonder kneuterig te zijn.
Alles wat niet functioneel was is weggehaald. En helaas ook de knopjes waarmee je kon aangeven dat je iets wil bestellen zijn weg, nu moet je je hand als een uithangbord laten wapperen in de hoop dat het wordt opgemerkt door het personeel, dat heerlijk achter de bar staat te kletsen. En ik heb nog nooit zo'n triest lunchbuffet gezien er werd dan ook door maar twee gasten gebruik van gemaakt.Helaas, maar waar,
Dus maar weer naar de waterlelie.
Henk | 12-02-2017
Het wordt minder en minder.
Tweede kerstdag er even weer geweest tot mijn spijt, was ik maar naar de Waterlelie gegaan.
Op drukke dagen kunnen ze echt niet de boel aan.
Je doet all-in en moet 10 euro extra betalen door een duurdere diner in verband met kerst.
Ook het is kerst dus dat doen we.
Je komt bij het restaurant om te eten je meld je en je naam wordt door gestreept.
Ze melden het is druk dus even wachten.
Dat doen we dus, maar de gastdames letten totaal niet op lege plekken.
Bij andere mensen melden ze kijk maar of er plaats is.
Na een uur wachten hebben we zelf maar wat gezocht.
Een bord opgeschept met eten wat ik de hond nog niet eens wil gegeven.
Kortom we hadden beter even de sauna in kunnen gaan en kunnen eten bij de Mac.
Het eten zou dan een stuk beter zijn geweest.
Het was zeker niet de 65 euro per persoon waard.
Vanaf nu wordt het dus de Waterlelie, aangezien we de laatste jaren al niet echt meer te spreken zijn over sauna Peize.
Het lijkt alleen maar duurder te worden en de service minder en minder.
Tweede kerstdag er even weer geweest tot mijn spijt, was ik maar naar de Waterlelie gegaan.
Op drukke dagen kunnen ze echt niet de boel aan.
Je doet all-in en moet 10 euro extra betalen door een duurdere diner in verband met kerst.
Ook het is kerst dus dat doen we.
Je komt bij het restaurant om te eten je meld je en je naam wordt door gestreept.
Ze melden het is druk dus even wachten.
Dat doen we dus, maar de gastdames letten totaal niet op lege plekken.
Bij andere mensen melden ze kijk maar of er plaats is.
Na een uur wachten hebben we zelf maar wat gezocht.
Een bord opgeschept met eten wat ik de hond nog niet eens wil gegeven.
Kortom we hadden beter even de sauna in kunnen gaan en kunnen eten bij de Mac.
Het eten zou dan een stuk beter zijn geweest.
Het was zeker niet de 65 euro per persoon waard.
Vanaf nu wordt het dus de Waterlelie, aangezien we de laatste jaren al niet echt meer te spreken zijn over sauna Peize.
Het lijkt alleen maar duurder te worden en de service minder en minder.
J.R. Wortelboer | 27-12-2014
sietze | 01-10-2012
s. kajuiter | 27-10-2011
Jammer genoeg werd er in het zwembad wel erg intiem gepractiseerd,dus niet gaan zwemmen in je vruchtbare periode! na meerdere keren in Peize geweest te zijn zal dit voorlopig de laatste keer zijn, jammer, bij het voortijdig afrekenen hebben we onze klachten geuit, helaas was er weinig aan te doen zei men, dus neem ik aan dat deze sauna een andere doelgroep krijgt.
an | 17-10-2011
lasse | 25-06-2011
Meer recensies van lasse (2)