Hezemeer
Adresgegevens
Hezemeer
Sauna
Afstanden
- Brussel 91 Km / 00:59
- Utrecht 143 Km / 01:33
Reviews van bezoekers over Hezemeer
Wij zijn ook benieuwd naar jouw ervaringen met Hezemeer. Laat het ons weten!
Vleminckx Inge | 06-08-2024
Wij gaan regelmatig en vinden het altijd heerlijk.
Veel sauna's, mooi schoon en een prachtige buiten ruimte met een fijn zwembad en koude zwemvijver.
Het enige minpunt van het Hezermeer is voor ons , die twee oudere lange chagrijnige obers in het restaurant.
Die vergeten dat wij daar een dagje uit zijn en graag vriendelijk te woord gestaan worden.
Tip: als je het niet naar je zin hebt op je werk, ga iets anders doen!
Karin Segers | 07-02-2024
De stevige oliemassage was een stevige marteling en de gezichtsmassage heb ik niet geweten want de dame was van alle potjes de gebruiksaanwijzing aan het lezen.
Monkey | 25-11-2023
We vonden het GEWELDIG!!
Prachtige sauna's ,heerlijke zwembaden precies op de juiste temperatuur afgesteld.
En een superopgieting,wat een heerlijke beleving zeg!
Natuurlijk hebben we ook gebruik gemaakt van de keuken.
In 1 woord gezegd....ZALIG!Een stoofpotje daar zeg je U tegen en een overheerlijke wokkip met indiaanse groenten...chapeau voor de kok hoor!
En wat een vriendelijk en behulpzaam personeel!
Wij hebben meer dan genoten van het Hezemeer en gaan zeker vaker terugkomen!!!
Met dank aan de massagejuffrouw,was een topmassage met oog voor detail.
Groetjes van Paul&Anita uit Nederland(Kerkrade)
Anita Simons | 07-10-2023
Vandaag een dagje sauna gepland. Helaas werd ons aan de receptie niet meegedeeld dat we konden genieten van de lentepromoties. We hebben dus onwetend de volle dagprijs betaald terwijl er een lente-actie liep. Ook werden we niet geïnformeerd over de lopende voordeelacties. Heel erg jammer!
Vanhoof Lidwina | 26-05-2023
TIP : koop nooit een 10 beurtenkaart want je weet niet wanneer deze eindig is tenzij je je kassabon bijhoudt! Dit was ons laatste bezoek in HEZEMEER terwijl we hier al 27 jaar klant waren !
Brouwers Inge | 24-11-2022
Ik kreeg van n vriendi' n waardebon van hezemeer voor n inkom en massage. Deze was zonder vervaldatum. Toen ik donderdag deze bon afgaf zeiden ze doodleuk dat deze niet meer geldig was!! Orders van hogerhand. Dit laat ik niet zo!!
Cuypers lea | 06-11-2022
Vandaag hebben wij intens genoten van de wellness, massages en de omgeving. Dit was top.
We hebben een heerlijke lunch en diverse dranken genuttigd in het restaurant. Onze kassabon was dan ook niet mis, €230,95,-. Als afsluiter bestelde we een pan mosselen. Zelf had ik geen honger meer dus wilde een paar mosselen eten van mijn man. De bediening stond met volle dienbladen bij het bestek, mijn man vroeg om een extra vork en pakte deze vervolgens. De serveerster rukte deze uit zijn hand en gaf aan dat het niet was toegestaan om het eenpersoons gerecht samen te nuttigen. Twee vliegen in één klap, ten eerste; waarom beslissen jullie dat je een gerecht niet mag delen? Ten tweede: waarom wordt bestek letterlijk uit handen getrokken?
We hebben gevraagd om de manager te spreken van het restaurant. Vervolgens werd door de manager beaamt dat dit de huisregels zijn en werd er nogmaals verteld dat we het gerecht niet samen mochten nuttigen. Mijn man was erg teleurgesteld en boos, is klant geen koning? De manager gaf aan dat als wij het reglement van het complex niet wilden accepteren het een reden was om ons te verzoeken het complex te verlaten.
Mijn man is opgestaan en aangelopen, heeft het disrespect wat wij hebben ervaren nogmaals uitgesproken bij de receptie. Helaas was begrip hier ook ver te zoeken!
De mosselen stonden zelfs nog op de bon. We mochten het niet eens samen opeten?
Het is waardeloos hoe wij als klant zijn behandelend! Jammer dat een fijne dag om kan slaan door uw personeel en uw huisregels!!! Ik vertrouw erop dat wij hierover een gepaste terugkoppeling krijgen! Graag in afwachting van uw reactie.
Hoogachtend, kristel
Kristel | 28-08-2022
We konden er ook nergens iets van terug vinden . Waarschijnlijk hele kleine lettertjes . We Voelen ons bedrogen .
Anoniem | 17-11-2021
Heerlijk ontspannend met lekkere geuren. Nadien krijg je nog
een verfrissend drankje, TOP!
aerts ann | 04-10-2020
Sauna was niet de warmte wat het moet zijn
Oudere dame op de receptie was zeer onvriendelijk werk daar toch al lang want ik kom daar al15 jaar maar met nieuwe eigenaar
Is het heel hard achteruit aan het gaan vroeger drie geuren van de scrup zeep nu nog maar een geen body melk meer wij hebben een abonnement maar zal zeker geen nieuwe meer kopen de meeste mensen die ik sprak waren veel nieuwe en allemaal met een bon van vakantie veiling of van sociaal deal
M fransen | 06-02-2020
Janssens Sabine | 29-09-2019
toen mijn vrouw het voetenbad instapte glee d zij weg op de spiegelgladde vloer waardoor zij achterover op de stenenrand terecht kwam en waardoor zoals later bleek er twee ribben gekneusd zijn en een gebroken.
Toen ik dit voorval aan een van Uw medewerkers melde werd hier erg laconiek op gereageerd, hij zei dat dit wel meer voorkwam en dat de vloer regelmatig ontvet werd.Jammer voor Uw mooie Sauna maar voor ons een reden deze niet meer te bezoeken en ook niet aan te raden bij anderen.
Stiep Husen | 05-07-2019
Veel ste duur met alles kwaliteit is zeer slecht. Personeel zeer onvriendelijk
Nog een hoop werk bij hezemeer
1 jaar geleden was het een stuk beter.
zwaar achteruit gegaan hezemeer!
Zwaar teleurgesteld.
Dani | 19-06-2019
Steyvers Christine | 24-05-2019
Meer recensies van Steyvers Christine (2)De warme ontvangst en afscheid hoort er blijkbaar niet meer bij.
Jacuzzi werkte niet (blijkbaar al een tijdje een probleem...), schimmels op de muren, koude douches (of veel te warm), Het eten was vroeger ook altijd superlekker maar dit is ook niet meer wat het geweest was (ik had stoofvlees, maar het was meer vet dan vlees en waterige saus... waarschijnlijk gewoon een pot opengedaan, alhoewel dat deze dan nog lekkerder zou geweest zijn).
om 22u30 begonnen ze al de Jacuzzi's toe te leggen alhoewel het open is tot 23u (vroeger tot 24u... ook veranderd met de nieuwe eigenaren)
Sauna's waren op het einde ook niet meer op temperatuur.
Voor de rest waren er nog kleine dingetjes die defect waren zoals de afkoelemmer in de buitendouche, maar dit kan een momentopname zijn
Kortom ons zien ze er ook niet meer terug, we gingen naar daar voor de kwaliteit en dan betaal je graag een beetje meer maar als die kwaliteit er niet meer is hoeft het voor ons niet meer ...
Danny | 09-01-2019
Restaurant : heel duur. Bijv. tostie : 2 sneetjes wittebrood met ham en kaas en twee spiegeleitjes erover en een klein bakje salade voor € 10,-
We hadden een extra geuren opgieting geboekt a € 3,95 met een mini niets voorstellend plastic bekertje jus de orange en brokje speculoos, maar de gewone GRATIS berkeblad opgieting was veel beter.
Bert | 03-12-2018
Harry | 09-12-2017
Steve & Maggy | 17-11-2014
dirk | 31-08-2014
Koen | 24-08-2014
andre | 27-04-2013