Blijf bij aanraders Thermen Binnenmaas en Veluwse Bron (eventueel i.c.m. B&B in de buurt)! #afrader
Patricia | 21-10-2022
Teleurstellend, het was een zonnige dag en toen we om half elf binnenkwamen was het al bijzonder druk. De zwembaden zaten overvol en er stonden veel bordjes met restricties. Deze werden niet gehandhaafd.
Erik | 14-09-2020
Zeer klantonvriendelijke sauna.
We hadden een baden kaart gekocht maar die konden we in verband met de Corona crisis niet gebruiken.
Diverse keren contact gehad met onder andere de vraag of de badenkaart met de gemiste maanden word verlengd.
Dit was niet het geval terwijl b,v de museumjaarkaart en de sauna Sare dit wel doen.
Je kon wel het overgebleven tegoed omzetten in een andere kaart wat betekende dat je veel meer zou betalen voor je saunabezoek.
Ik dacht dan maar wat boeken. Dit lukte niet omdat er maar een aantal tijden voor kaarthouders beschikbaar waren.
Je kon dus met je dagen entree b.v alleen avonds na 17.00 uur terecht terwijl op de website zonder baden kaart nog plek genoeg was.
Ik heb aangegeven dat dit niet de afspraak, was toen ik de kaart kocht. Maar dit maakt ze niets uit.
Dus heb het toen maar via mijn rechtsbijstandsverzekering gespeeld deze heeft mij het bedrag van de baden kaart vergoed en zou als er meer klachten bij hun binnenkomen de sauna hier voor verantwoordelijk stellen.
Mijn advies is dus als de sauna moeilijk doet ga naar je verzekering.
Als genoeg mensen dit doen zal de sauna hier een probleem mee krijgen. Dit betekend dat je samen wel iets kunt doen tegen dit niet erg sociale gedrag van dit bedrijf.
Verder wil ik me bij andere schrijvers aansluiten dat de horeca te duur is en de kwaliteit matig.
Mij zien ze niet meer terug er zijn fijne sauna’s genoeg.
P.s. In het verleden was het een fijne sauna maar de laatste jaren is dit erg achteruit gegaan.
Zie je ook aan de recensies.
Ronald | 12-08-2020
Het is verschrikkelijk! Ik heb al heel lang een ticket voor een dagje sauna en elke keer krijg ik in verband met de corona een verzoek om uit te stellen en een andere datum te kiezen. Nu valt de laatste keer dat ik een reservering heb verschoven in juni. Op de website was te lezen dat de tickets langer geldig blijven en dat de termijn verlengd wordt, zolang de sauna dicht moet blijven. Nu lijkt het dat de sauna in juli weer open mag, maar ik kreeg ineens geen verzoek meer tot verplaatsen van de reservering. Daarom ben ik er zelf maar achteraan gegaan. En wat blijkt? Ze willen dat ik in juni kom en dan alleen maar in het zwembad ga en in het park ga liggen en geen gebruik maak van de sauna. Dit zou tot 30 juni kunnen en daarna zou het niet meer kunnen. En dat is precies de datum dat de sauna wel weer open gaat! Ze ontnemen me dus ineens de mogelijkheid om van het ticket gebruik te kunnen maken en in de sauna te kunnen op het moment dat het weer mag van de minister. Ik krijg nu de kans om het geld terug te krijgen in de vorm van een voucher. Dat is makkelijk! Dus nu er minder mensen in kunnen, geef je liever oude klanten die al lang een ticket hadden hun geld terug en maak je nieuwe reserveringen die duurder zijn. Ik ben zeer slecht te spreken over de houding van deze gelegenheid. Ik heb nu een paar keer heen en weer ge e-mailt, maar ze zijn onverbiddelijk en totaal niet uit om tot een goede oplossing te komen. Ik ben helemaal klaar met deze club en zal hier niet weer komen. Tevens zal ik het ook niemand aanraden meer. Sowieso is het geen dagje uit meer, maar maximaal zes uur dat je mag verblijven in deze gelegenheid. Thermen Bussloo, schaam je, hoe je met je gasten omgaat.
Malaka | 31-05-2020
gisteren 29 augustus op thermen busloo geweest met mijn vrouw die wel een zere voet had en een bij haar teen van jullie kwamen ze met een blauw bescherm hoesje voor haar voet op het laast deed het wat zeer en naar de receptie voor haar voet ..die zelfde avond sta ik voor de balie om af te rekenen er werd netjes gevraagd hoe ik het had gehad ik zij aleen goed . toen hoorde ik van mijn vrouw ..waar ik de naam niet van noem in verband met praivicie ...hier bij vind ik het schandalig hoe jullie mijn vrouw behandeld. er werd gezegd we kunnen u niet helpen ik vind belachelijk dat er niemand op af komt we komen hier zo vaak ....schandalig .schandalig .met andere woorden zoek het maar uit .wij komen niet meer terug als het zo moet ..jullie moeten een e.h.b.o ..zelf ik ook wel is wat gehad .. bij thermen 2000 in Valkenburg ze stonden binnen 5 minuten bij me om mij te helpen dat is pas service ....met vriendelijk groet ...
R..de jong ...
0627852729.....ik geef u ook een cijfer
een minder dan gemiddeld
R.de jong .... | 30-08-2019
faciliteiten zijn geweldig. De horeca is belachelijk duur. De bediening is regelmatig onderbezet, waardoor warme snacks koud arriveren als ze überhaupt komen. Kortingsacties als "tweede persoon gratis" bieden je een kastje voor 1 persoon. Bij vraag om een tweede kastje wordt een hoge kast aangeboden. Bij afrekenen betaal je dan voor 2 personen en twee fictieve gratis personen.
P.J. Dijkhuizen | 02-06-2019
Wel heel mooi daar. Alleen het eten is minder en ook wel duur .Ik kreeg sla zonder dressing.en je heb niet echt een keus in de plaats dat ze een klein schotel van maken .moet je alles apart bestellen alleen centjes trekken.maar veder heel te vreden.
Maria | 10-09-2017
Druk. Pushy personeel (moeten zeker hun loon verdienen met extra behandelingen verkopen). Ziet er wel mooi uit, maar sfeer was niet echt relaxed.
Ellen | 09-06-2017
Onvriendelijke behandeling.
In de eerste sauna kreeg ik een allergische reactie. Nooit eerder gebeurd. Ook niet bij een eerder bezoek aan Bussloo.
Ik ging ziek naar huis. Een kort bezoek dus. Jammer ook voor mijn partner.
Wel het volle pond betaald. Daar valt niet over te praten met sauna Bussloo.
Zeer teleurstellend.
Jos | 22-04-2017
In Januari 2015 geweest,maar weer DRUK,DRUK en maar kletsen in het kruidenbad goeidag wat een herrie daar,alleen de opgietingen zijn GEWELDIG!!
Rob en Mary Nijmegen | 23-02-2015
Meer recensies van Rob en Mary Nijmegen (8)
Hoort bij onze favoriete sauna's: wanneer je geluk heb is het niet zo druk. Er zijn wel wat verbeterpunten, zoals de het stiltebad, waar je door personeel wordt aangesproken dat je stil moet zijn (muziek onder water), terwijl ondertussen je het gekletst van een niet stilteruimte hoor.
Wendy | 19-05-2014
Meer recensies van Wendy (58)
Ik kies voor beter dan gemiddeld, omdat het heel netjes was, vriendelijke personeel en heel uitgebreid. Wij voelden ons er ons niet alleen zo thuis, omdat het leek dat je zelfs in de sauna vermaakt moet worden door lichtjes, Chinese restaurantmuziek of zelfs een t.v.. De goed gesprek sauna werd bevolkt door abonnement houders, waardoor we een soort verenigingen gevoel kregen.
Dirkje | 08-05-2013
Meer recensies van Dirkje (58)
Altijd redelijk druk. Kom er graag. Zie je vele auto's staan, de mensen zie je niet terug in het complex. Mooi, schoon en vriendelijk personeel. Een aanrader voor een ieder.
E. Jansen | 08-10-2012
heerlijk verwend en een fijne dag gehad mede door het personeel wat erg professioneel is.
helaas zijn er altijd weer mensen die menen dat ze de rust moeten verstoren door extra hard te gaan praten .
mogelijk is dit angst en als je een dag met vriendin heb gepland om bij te praten doe het dan ergens anders
nettie | 12-06-2012
Een van de mooiste sauna's waar mijn vriendin en ik ooit geweest. Het enige jammere was dat het zo druk was, maar ja, logisch, want het is echt een beleving, ondanks het zo'n groot complex, annex hotel is.
Een geweldige aufguss vooral die met mint kristallen.
Het lunchbuffet (en vriendelijk, vlot personeel) was heerlijk: echt een verwendag.
Het is er overal erg schoon en er voldoende te kiezen uit rustruimtes, sauna's en cooling.
De sauna is schitterend gesitueerd aan het meer van Bussloo. Echt heel mooi. En o ja: de hamam behandeling was heerlijk!
Angelique en Frieda | 29-11-2010