Recensies van
Henri en Ger, Turnhout BE
Sasso Corbo
08-09-2025
We waren op Sasso Corbo een week met onze caravan. Wat een superplek; iedereen is terecht enthousiast over de campingplekken, het sanitair, de maaltijden, de prijzen, het super-zwembad en niet te vergeten het management. Niets is Bas&Domenica te veel, ook de caravan helemaal naar de provinciale weg trekken, ca 3km, met de LandRover is bij de prijs inbegrepen!De hele familie helpt mee met pizza bakken en er wordt niets aan het toeval overgelaten om je het naar de zin te maken. Wij hadden alleen de pech dat we overlast ondervonden van dazen, begin september maar volgens Bas kwam dit door het vochtige voorjaar.


