Naturismegids

Recensies van
berend

Naturist Camp Konobe

30-05-2007
wij zijn er al 2 keer geweest en gaan dit jaar weer een weekje, daarna afzakken naar Buculuka (Baska) en dan met de boot naar Rab en verder naar Pag en Murter en daarna terug naar Istrie, we eindigen meestal in Rovinj, autocamp Polari op het FFK deel punta Eva.

Naturist Polari

13-02-2011
We ergeren wel aan die mensen (volwassenen) die gekleed blijven. Sommigen komen alleen maar om te gluren.
"Aapjes kijken"
Maar we komen er al jaren en gaan ook dit jaar weer.
Over het algemeen gezellig, gemoedelijk mooie vrije plaatsen en nog een natuurlijke omgeving met kust. Mooie zonsondergangen etc.
Over de site / disclaimerAdres toevoegenVermelding en adverterenContactOver naturismeread more


Time: 0.008