Naturismegids

Hezemeer

5.7

Gemiddeld cijfer van de laatste 16 reviews.

Adresgegevens

Hezemeer
Hezemeer 14
2430 Laakdal
014/86.79.52

WebsiteContact
Lat: 51.110992 / Long: 5.027501
Google mapsOpenStreetMap (fiets)

Afstanden

  • Brussel 91 Km / 01:52
  • Utrecht 143 Km / 01:48

Reviews van bezoekers over Hezemeer

Wij zijn ook benieuwd naar jouw ervaringen met Hezemeer. Laat het ons weten!
Gisteren weer geweest naar het Hezermeer,
Wij gaan regelmatig en vinden het altijd heerlijk.
Veel sauna's, mooi schoon en een prachtige buiten ruimte met een fijn zwembad en koude zwemvijver.
Het enige minpunt van het Hezermeer is voor ons , die twee oudere lange chagrijnige obers in het restaurant.
Die vergeten dat wij daar een dagje uit zijn en graag vriendelijk te woord gestaan worden.
Tip: als je het niet naar je zin hebt op je werk, ga iets anders doen!
Karin Segers | 07-02-2024
Slecht eten. Ipv salade geitenkaas kregen wij Hasseltse carnavalsalade met mandarijntjes ananas noten tomaten krulsalade en nog andere rare dingen.
De stevige oliemassage was een stevige marteling en de gezichtsmassage heb ik niet geweten want de dame was van alle potjes de gebruiksaanwijzing aan het lezen.
Monkey | 25-11-2023
Wij waren er vandaag voor de 1ste keer vanuit Nederland en we wilden toch eens een keertje de Belgische sauna en wellness wereld leren kennen.

We vonden het GEWELDIG!!
Prachtige sauna's ,heerlijke zwembaden precies op de juiste temperatuur afgesteld.
En een superopgieting,wat een heerlijke beleving zeg!

Natuurlijk hebben we ook gebruik gemaakt van de keuken.
In 1 woord gezegd....ZALIG!Een stoofpotje daar zeg je U tegen en een overheerlijke wokkip met indiaanse groenten...chapeau voor de kok hoor!

En wat een vriendelijk en behulpzaam personeel!

Wij hebben meer dan genoten van het Hezemeer en gaan zeker vaker terugkomen!!!

Met dank aan de massagejuffrouw,was een topmassage met oog voor detail.

Groetjes van Paul&Anita uit Nederland(Kerkrade)
Anita Simons | 07-10-2023
Vandaag een dagje sauna gepland. Helaas werd ons aan de receptie niet meegedeeld dat we konden genieten van de lentepromoties. We hebben dus onwetend de volle dagprijs betaald terwijl er een lente-actie liep. Ook werden we niet geïnformeerd over de lopende voordeelacties. Heel erg jammer!
Vanhoof Lidwina | 26-05-2023
Brutaal personeel !
Steyvers Christina | 08-03-2023
Meer recensies van Steyvers Christina (2)
Deze week een bezoek gedaan en diep teleurgesteld! Onze 10 beurtenkaart bleek niet meer geldig! Ik vroeg waarom? Het jaar was voorbij. Ik vroeg hoeveel beurten er nog op de kaart stonden . Dit waren er 8!!!!! Ik deed de opmerking dat we geen idee hadden wanneer de einddatum was. ( Deze staat niet op de kaart) . We kregen geen toegang meer met onze kaart en waren genoodzaakt om de reëele prijs en brandstoftoeslag te betalen .
TIP : koop nooit een 10 beurtenkaart want je weet niet wanneer deze eindig is tenzij je je kassabon bijhoudt! Dit was ons laatste bezoek in HEZEMEER terwijl we hier al 27 jaar klant waren !
Brouwers Inge | 24-11-2022
Ik kreeg van n vriendi' n waardebon van hezemeer voor n inkom en massage. Deze was zonder vervaldatum. Toen ik donderdag deze bon afgaf zeiden ze doodleuk dat deze niet meer geldig was!! Orders van hogerhand. Dit laat ik niet zo!!
Cuypers lea | 06-11-2022
Geachte heer mevrouw

Vandaag hebben wij intens genoten van de wellness, massages en de omgeving. Dit was top.

We hebben een heerlijke lunch en diverse dranken genuttigd in het restaurant. Onze kassabon was dan ook niet mis, €230,95,-. Als afsluiter bestelde we een pan mosselen. Zelf had ik geen honger meer dus wilde een paar mosselen eten van mijn man. De bediening stond met volle dienbladen bij het bestek, mijn man vroeg om een extra vork en pakte deze vervolgens. De serveerster rukte deze uit zijn hand en gaf aan dat het niet was toegestaan om het eenpersoons gerecht samen te nuttigen. Twee vliegen in één klap, ten eerste; waarom beslissen jullie dat je een gerecht niet mag delen? Ten tweede: waarom wordt bestek letterlijk uit handen getrokken?
We hebben gevraagd om de manager te spreken van het restaurant. Vervolgens werd door de manager beaamt dat dit de huisregels zijn en werd er nogmaals verteld dat we het gerecht niet samen mochten nuttigen. Mijn man was erg teleurgesteld en boos, is klant geen koning? De manager gaf aan dat als wij het reglement van het complex niet wilden accepteren het een reden was om ons te verzoeken het complex te verlaten.
Mijn man is opgestaan en aangelopen, heeft het disrespect wat wij hebben ervaren nogmaals uitgesproken bij de receptie. Helaas was begrip hier ook ver te zoeken!

De mosselen stonden zelfs nog op de bon. We mochten het niet eens samen opeten?
Het is waardeloos hoe wij als klant zijn behandelend! Jammer dat een fijne dag om kan slaan door uw personeel en uw huisregels!!! Ik vertrouw erop dat wij hierover een gepaste terugkoppeling krijgen! Graag in afwachting van uw reactie.

Hoogachtend, kristel
Kristel | 28-08-2022
Complex begint te verouderen. Vroeger eerder op niveau , nu eerder voor massa. Trucs zoals prijzen verlagen maar wel aan kassa btw rekenen . 21% voor restaurant ook voor de aparte opgiet ! Zogezegd promotie maar aan kassa volle pot. Bij nader uitleg vragen heb ik een bot antwoord gekregen “ is niet voor ons, gaat naar Brussel” Wat heeft dat ermee te maken, vroeger was alles inbegrepen , geen verrassingen.
We konden er ook nergens iets van terug vinden . Waarschijnlijk hele kleine lettertjes . We Voelen ons bedrogen .
Anoniem | 17-11-2021
Vandaag Sakura ritueel meegedaan! Een echte aanrader.
Heerlijk ontspannend met lekkere geuren. Nadien krijg je nog
een verfrissend drankje, TOP!
aerts ann | 04-10-2020
Vroeger was het veel beter
Sauna was niet de warmte wat het moet zijn
Oudere dame op de receptie was zeer onvriendelijk werk daar toch al lang want ik kom daar al15 jaar maar met nieuwe eigenaar
Is het heel hard achteruit aan het gaan vroeger drie geuren van de scrup zeep nu nog maar een geen body melk meer wij hebben een abonnement maar zal zeker geen nieuwe meer kopen de meeste mensen die ik sprak waren veel nieuwe en allemaal met een bon van vakantie veiling of van sociaal deal
M fransen | 06-02-2020
Super!Wij zijn al meerdere malen naar Hezemeer geweest.Het is een heel nette omgeving met meerdere sauna's die elk een andere "beleving" laten ervaren.Vriendelijk personeel in een aangename omgeving...
Janssens Sabine | 29-09-2019
Vorige week bezoek gebracht aan het Hezemeer.

toen mijn vrouw het voetenbad instapte glee d zij weg op de spiegelgladde vloer waardoor zij achterover op de stenenrand terecht kwam en waardoor zoals later bleek er twee ribben gekneusd zijn en een gebroken.
Toen ik dit voorval aan een van Uw medewerkers melde werd hier erg laconiek op gereageerd, hij zei dat dit wel meer voorkwam en dat de vloer regelmatig ontvet werd.Jammer voor Uw mooie Sauna maar voor ons een reden deze niet meer te bezoeken en ook niet aan te raden bij anderen.
Stiep Husen | 05-07-2019
De hygiëne is verschrikkelijk !!!!
Veel ste duur met alles kwaliteit is zeer slecht. Personeel zeer onvriendelijk
Nog een hoop werk bij hezemeer

1 jaar geleden was het een stuk beter.
zwaar achteruit gegaan hezemeer!
Zwaar teleurgesteld.
Dani | 19-06-2019
Top ! Een echte aanrader! Veel mogelijkheden , erg hygiënisch, vriendelijk restaurantpersoneel......maar buiten liep er een jongeheer die de gasten controleerde of ze mekaar niet ongepast aanraakten. Volledig akkoord maar volgens mij kon hij dit op een vriendelijke manier brengen en niet met zo'n zuur gezicht waarmee hij de ganse dag heeft rondgelopen. Heb geen lach bij hem gezien. Bodybuilder met een grote tattoo en erg onvriendelijk. Jammer maar verder is het bij jullie top en heb ik vandaag gekozen voor een abonnement. Het was verder een zalige dag?
Steyvers Christine | 24-05-2019
Meer recensies van Steyvers Christine (2)
Na een half jaartje nog eens naar Hezemeer geweest en moet zeggen dat we verschoten waren hoe de kwaliteit achteruitgegaan was ...
De warme ontvangst en afscheid hoort er blijkbaar niet meer bij.
Jacuzzi werkte niet (blijkbaar al een tijdje een probleem...), schimmels op de muren, koude douches (of veel te warm), Het eten was vroeger ook altijd superlekker maar dit is ook niet meer wat het geweest was (ik had stoofvlees, maar het was meer vet dan vlees en waterige saus... waarschijnlijk gewoon een pot opengedaan, alhoewel dat deze dan nog lekkerder zou geweest zijn).

om 22u30 begonnen ze al de Jacuzzi's toe te leggen alhoewel het open is tot 23u (vroeger tot 24u... ook veranderd met de nieuwe eigenaren)
Sauna's waren op het einde ook niet meer op temperatuur.

Voor de rest waren er nog kleine dingetjes die defect waren zoals de afkoelemmer in de buitendouche, maar dit kan een momentopname zijn

Kortom ons zien ze er ook niet meer terug, we gingen naar daar voor de kwaliteit en dan betaal je graag een beetje meer maar als die kwaliteit er niet meer is hoeft het voor ons niet meer ...
Danny | 09-01-2019
Heel mooie sauna. Alles was schoon en verzorgt.
Restaurant : heel duur. Bijv. tostie : 2 sneetjes wittebrood met ham en kaas en twee spiegeleitjes erover en een klein bakje salade voor € 10,-
We hadden een extra geuren opgieting geboekt a € 3,95 met een mini niets voorstellend plastic bekertje jus de orange en brokje speculoos, maar de gewone GRATIS berkeblad opgieting was veel beter.
Bert | 03-12-2018
Bij de binnenkomst gevraagd of een korting nog geldig was. Hierop werd bevestigend geantwoord. Echter bij het verlaten werd geen korting gegeven, omdat de regeltjes anders waren. Regels veranderen wel snel bij Hezemeer..
Harry | 09-12-2017
Supermooi sauna complex en uitmuntende wellness.
Steve & Maggy | 17-11-2014
zeer verzorgd en uitgebreid wellness & saunacenter met uitstekende resto in een oase van groen
dirk | 31-08-2014
Schitterende omgeving!
Koen | 24-08-2014
andre | 27-04-2013

Geef hier jouw review

Wat is jouw ervaring met "Hezemeer" ?
Hoe waardeer je Hezemeer in het algemeen?

Over de site / disclaimerAdres toevoegenVermelding en adverterenContactOver naturismeread more


Time: 0.027